9%

Glasses

Miinto

Persol-Po 3012V-24-Havana-C.52 Briller Beskrivelse af stavemåden Persol-Po 3012V-24-Havana-C. 52 Briller Egenskaber ved produktet Po 3012V 24 Havana Front Color Havana Plastic Material Lenses Lensegenskaber Linser Linser Demo Demo Linse Kategori: Kønsvisning: Mand Form: Firkantet frontalt materiale: Plasta -auktion: Plastdesign Ponte: Standard Geofit: Global Base: Base 4 Undersøge: Kaliber: 52/18.0/140.0 Historien om det persolmærke født i 1917 og erhvervet af Luxottica i 1995, Persol er det legendariske brand af Aye Wear, der er lavet i Italien. Dens stemningsfulde navn, afledt af "for solen", identificerer et briller, der arver og bevarer en kultur for ekspere, af kunsthåndværk og perfekt alkymi mellem æstetik og teknologi. Charmen ved et tidløst design og den høje kvalitet gør dette brand til et reelt tegn på sondring, bekræftet af den specielle forbindelse med biografens verden. I 1917 begyndte Giuseppe Ratti, ejer af Berry Perspective, at skabe, i Via Caboto i Torino, briller og linser beregnet til sportsfolk og aviators. Den første oprettede model er beskyttelsesbrillerne, som takket være kombinationen af ​​afrundede røget linser og komfortabel gummiramme, der er sikret af elastiske bånd, vil straks blive vedtaget af italiensk militær luftfart. Derefter vil flere luftfart i verden, inklusive den amerikanske, gøre beskyttere til en af ​​de mest anvendte modeller af deres piloter. Omkring 1920 ser han lyset fra pennen til Eugenio Colmo, alias Golia, kineserne, en historisk figur, der i over et halvt århundrede vil ledsage reklamebilleder af kreationer af Ratti. Også i disse år oprettes den berømte gulbrune linse, der ud over at beskytte mod sollys vil skelne alle de tilstedeværende modeller og fremtid. Det er dog nødvendigt at vente på, at 1938 deltager i oprettelsen af ​​det virkelige Persol -mærke (Union of "For" og "Sun"), som vi kender det i dag. I 1957 blev 649 -modellen oprettet, designet til at imødekomme behovene i Torino Travieri, der havde brug for et stort briller, der var i stand til at beskytte dem mod luft, støv og sol. Modellen vil blive udødeliggjort af Marcello Mastroianni, der vil bære den i italiensk skilsmissefilm. 80`erne ser indvielsen af ​​det brand, der også erobrer det amerikanske marked på trods af Nasa, der allerede har brugt nogle af dets specifikke modeller i nogen tid. Fra 1960`erne fortsætter Persol sin produktion for at vokse til at blive et af de mest kendte mærker i den italienske industri. Persol var til stede i adskillige forsendelser til grænsen for det ekstreme, såsom Reinhold Messner på Himalaya. I 1995 erhvervede Luxottica Group, allerede leder i verdensbrillernes verden, dog mærket, men bevarede sine særegne egenskaber og det historiske hovedkvarter i Lauriano, nær Turino Denne beskrivelse er automatisk oversat.

1 286.00 kr   1 414.00 kr

Lignende produkter