Briller

Miinto

Gæt Vis Gu 2825 Ideel ramme til et publikum, der spørger elegance og traditionalitet. Velegnet til både montering med monofokale og progressive linser, anti-reflekterende behandlet til beskyttelse mod blåt lilla lys. Fås med kakaofronten, bro og rosé guldfarve. Gæt 2825 Vista er også tilrådeligt at overgå signatur 8 linser, den nye generation af fotokromiske linser, klart indendørs og mørk udenfor. Begyndelsen gætte blev grundlagt i 1981 i Californien fra afbrydelsen og geni af de fire brødres Marciano: Georges, Armand, Paul, Maurice. Jøder af marokkansk oprindelse og opvokset i Marseille. Marciano-familien har små tøjbutikker spredt mellem Marseille, Toulon, Aix-en-Provence og Saint-Tropez. I løbet af en ferie i USA indser Georges, at i de amerikanske deimbukser ligner lidt af alt (den eneste forskel består af en anden dekoration i baglommen). Der er ingen jeans arbejdet i stenvask, processen, der gør dem hensigtsmæssigt slidt, men også gør stoffet mere formbar og derfor i stand til at hjælpe kvindelige former. Således åbnede Marciano-brødrene i Los Angeles, til Beverly Hills, en butik, der importerede stenvaskebehandling fra Europa. Georges overbeviser også Bloomingdale til at sælge sin denim jeans linje til salg i sin New York flagskibsbutik. En succes. Valget af navnet i 1982 er Paul Marciano til at gætte den rigtige salgsfremmende kampagne for mærket, ændret til at gætte med et spørgsmål. Spørgsmålet Mark (?) I logoet trækker den engelske betydning af ordet gæt, som bogstaveligt talt betyder gætter? . Georges vil fortælle dig at have set uden endnu ikke at kende engelsk, et reklame billboard, hvor det var skrevet: Gæt, hvad er den bedste burger? Stor dreng. Og vil tilføje: Gæt? Jeg vidste ikke engang, hvad det betød, men jeg troede det lød godt på alle sprog. Det stærke aspekt af reklamekampagnen er brugen af ​​sorte og hvide fotografier taget, instrueret af den tyske Ellen von Unwerh, ikke i et studie, men udenfor, udendørs. Testimonial særligt sensuelle reklamekampagner med vidnesbyrd om, at i begyndelsen ofte ukendt, blive i årene skuespillerinder eller verdensberømte topmodeller. Jeg er Claudia Schiffer, Drew Barrymore, Anna Nicole Smith, Naomi Campbell, Karen Mulder, Laetitia Casta, Adriana Lima, Edílson, Paris Hilton, Gigi Hadid, Amber Heard og Sanger Camila Cabello. I 1983 blev den mandlige linje født, med samme mærke, briller, tasker, ure, undertøj, strandbeklædning, sko, smykker, parfume og tilbehør er også oprettet til tiden. I 1984 er Guess Kids Line også født. Indtægter vokser: Var 12 millioner dollars i 1982, berører 350 millioner i 1987. Detaljer: - Type: briller - Farve(r): flerfarvet Denne beskrivelse er automatisk oversat.

759.00 kr

Lignende produkter